• 1401/05/25
  • 0

لوسیون پاک کننده دست صنعتی

غالبا مکانیک ها و تعمیرکاران صنعتی برای پاک کردن و شستشوی دستهای آلوده به گریس ، دوده و یا جوهر خود  که با صابون و یا مایعات دستشویی براحتی پاک نمی شوند از مواد ساینده مانند خاک اره و یا حلال هایی مانند نفت و بنزین و یا پودر لباسشویی که شوینده ای بسیار قوی و قلیایی بوده و گاهاٌ حاوی آنزیم های بسیار مضر برای پوست هستند، استفاده می کنند.

تماس مکرر دستها با این ترکیبات می تواند باعث ایجاد اگزمای پوستی حاد و مزمن شده و درطولانی مدت این مواد سمی جذب بدن شده و عوارض جبران ناپذیری را ایجاد خواهند کرد.

پوست دست این افراد اغلب خشن، ترک خورده، خارش دار و خشک است و رسوب مواد شیمیائی مختلف ته رنگی تیره به پوست و ناخن های  این افراد می دهد .

تنها راه پیشگیری از این آسیب ها محافظت دست ها است و بهترین توصیه به صاحبان این مشاغل استفاده از پاک کننده های غیرمحرکی است که برای این منظور ساخته شده اند.

ولی بدلیل قدرت پاک کنندگی ضعیف محصولات موجود در بازار و عدم ارائه محصولی با قدرت پاک کنندگی مناسب برای تمامی آلودگی های صنعتی باعث شده مصرف کنندگان مجددا به شوینده های قوی و مضر رو بیاورند. استفاده از مواد اولیه نامناسب که خود می تواند باعث خشکی و حساسیت های پوستی شوند مانند: حلال های الکلی، پودرهای ساینده نظیر پومیس (یا پودر سنگ ) و خاک اره و یا پودرهای جاذب روغن مانند خاک رس یا بنتونیت

عوامل دیگری که مانع ازاستفاده گسترده  از محصولات پاک کننده دست صنعتی شده اند عبارتند از:

  • عدم ارائه محصول با بسته بندی مناسب حهت سهولت مصرف
  • بو و رایحهٌ نامطبوع اکثر محصولات مشابه موجود در بازار
  • گران بودن و عدم صرفه اقتصادی استفاده از این محصولات محصولات
  • عدم اطلاع رسانی کافی و گسترده درباره این محصولات و در نتیجه عدم اگاهی صنعتگران از مزایای استفاده از محصولات پاک کننده آلوده گیهای صنعتی سازگار با پوست دست

  لوسیون پاک کننده دست کارماکر دارای پروانه ساخت، پروانه بهداشتی و مجوز سیب سلامت از سازمان غذا و دارو ی وزارت بهداشت می باشد و می تواند بهترین جایگزین برای این پاک کننده های مضر بوده و به سرعت و به راحتی سخت ترین آلودگی های صنعتی مانند گریس ،دوده،  روغن، بقایای مواد نفتی، قیر و حتی جوهر و چسب را با قدرت و بخوبی در خود حل نموده و از روی پوست پاک کند.

این محصول فاقد ترکیبات شیمیایی مضر، حلال های سمی و سرطانزا و شوینده های قوی و ترکیبات اسیدی یا قلیایی می باشد و بدون آنکه آسیبی به پوست وارد کند همه آلودگی ها را پاک کرده و در دراز مدت نیز هیچگونه عارضه پوستی ایجاد نمی کند

همانطور که اطلاع دارید pH بالا می تواند باعث التهاب و خارش و خشکی پوست شود، PH این محصول خنثی بوده و کاملا با پوست دست سازگار می باشد و حاوی ترکیبات مرطوب کننده پوست نیز می باشد.

 

دیدگاه کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *