• 1401/10/27
  • 0

شامپو خودروی تاچلس

واژه تاچلس برای آن دسته از مواد شوینده به کار می رود که عملیات شستشوی خودروی شما را بدون دخالت دست انجام می دهند. در واقع پس از آن که شامپو بر روی سطح اسپری می شود دیگر نیازی به استفاده از برس و یا اسفنج شستشو نیست، فقط کافیست که چند دقیقه صبر کنید و سپس با آب پرفشار بشویید. این نوع از شستشو در مقایسه با روش های معمول باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود به گونه ای که در کمترین زمان ممکن می توانید یک خودروی تمیز داشته باشید. علاوه بر آن، مهم ترین ویژگی این روش شستشو جلوگیری از ایجاد خط و خش حاصل از سایش اسفنج و یا برس بر روی سطح می باشد. شستشوی ماشین به روش های معمول با اسفنج به مرور زمان باعث ایجاد خط و خش و یا اصطلاحاً هولوگرام می شود و با استفاده از شامپوی تاچلس می توانید از این موضوع ممانعت به عمل آورید.

موارد استفاده از شامپو تاچلس:

  • شستشوی آسان و سریع انواع وسایل نقلیه. از این شامپو به ویژه می توان برای ماشین های سنگین مانند انواع کامیون، اتوبوس و تریلر که شستشوی آن ها به روش های معمول بسیار دشوار و وقت گیر است، استفاده نمود. این دسته از ماشین ها ارتفاع زیادی دارند و دسترسی به خیلی از قسمت های آن ها امکان پذیر نیست.
  • پری واش نمودن ماشین های بسیار آلوده. در مواردی که خودرو خیلی کثیف باشد و به مواردی مانند نمک، خاک، گل و لای و انواع حشرات (به خصوص برای ماشین هایی که مدتی را در زمین های کشاورزی سپری کرده اند) آلوده باشد، شستشوی ماشین با شامپوهای رایج کار درستی نیست چرا که حجم چرک و آلودگی بالا است و به راحتی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. در این گونه موارد ابتدا باید با استفاده از یک شامپوی تاچلس میزان آلودگی را کاهش دهید و یا اصطلاحاً پری واش نمایید و در مرحله بعد با یک شامپوی معمولی عملیات شستشو را کامل نمایید.
  • زیرشویی خودرو. از آنجایی که زیر ماشین نزدیک ترین قسمت به سطح زمین است، در معرض انباشته شدن نمک، خاک و آلودگی های جاده و همچنین خیس شدن حاصل از برف و باران قرار دارد. موارد مذکور در صورتی که مورد غفلت واقع شوند منجر به فرسودگی و زنگ زدگی این بخش از ماشین می شوند و به این ترتیب عملکرد خودروی شما را تحت تأثیر منفی قرار می دهند. با توجه به این که دسترسی به قسمت زیرین ماشین دشوار می باشد با استفاده از شامپو تاچلس به آسانی می توان زیرشویی خودرو را بدون دخالت دست انجام داد.

شامپو تاچلس کارماکر با فرمولاسیون ویژه خود کفی مناسب ایجاد می کند و در کمترین زمان ممکن بدنه ماشین را بدون دخالت دست تمیز می نماید. استفاده از این شامپو مقرون به صرفه است چرا که محصولی کنسانتره می باشد و می توانید مقدار کمی از آن را با آب رقیق کنید و برای شستشوی کامل خودرو استفاده نمایید. پیشنهاد می شود بعد از شستشوی ماشین به منظور درخشندگی و محافظت بدنه آن از محصول کوئیک واکس و یا هیبرید سرامیک واکس استفاده نمایید.

دیدگاه کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *